28 oktober 2012



Tänkte försöka göra ett 'kreativt' inlägg och eftersom jag tycker att vad man har i sitt rum säger ganska mycket om en människa ibland, så ska jag visa min bokhylla. Jag har ganska mycket böcker, varav 70 % är gamla böcker. Hästböcker, som man kan se. Men om jag tog bort dem skulle det bli ganska tomt så de får stå kvar.

Sen kommer den mest förvirrande delen. Här lägger jag saker jag vill spara, skivor, sätter upp konsertbiljetter och konfetti och så vidare. Däremot vet jag inte varför det står en Helosan där, minns inte vad jag ska ha använt den till. Pengar, USB-minnen, konfetti, DVD-boxar, Skittles, TH-dvder, skivor, autografer från kändisar, konsertminnen. Sen random krafs jag bara slängt där i hopp om att använda dem en dag.

Ljög väl lite för det här är den mest förvirrande delen. Konsertbiljett, konfetti, gammal godisburk (varför har jag inte slängt den?!), en tidning med Andrew Garfield på. Och så längst ned fotona jag framkallat med egna händer och ska sätta upp en dag, ett gammalt datorspel, affischer, McDonaldsglas och partymuggar som väntar på att bli använda.

Nästa tour av mitt rum kanske blir min garderob när den är städad. Vill måla om men jag tror inte vi har färg. Måste kolla, skulle vara ett perfekt tidsfördriv ju! Vill måla om bänken och klädstången i alla fall. Vitt. Vitt är fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar