26 oktober 2012


Tänker strunta i kylan där ute och låtsas som att det är sommar och posta lite somriga bilder. 

Kan någon påminna mig om varför jag bor i det här kalla landet? Allt är underbart och bra på somrarna som faktiskt inte är så kassa som alla säger men när det sedan blir höst och vinter är allt grått och tråkigt. Tog en paus idag från det tråkiga och spenderade eftermiddagen/kvällen med Matilda. Vi åt mat och pratade, vilket i kombination med oss två är super! Nu är det som sagt lov och det känns så himla skönt. Har verkligen gått som en zombie i två veckor i väntan på det här, vet inte vart min pigghet försvann. Men när jag idag fick stänga av mina två alarm (har två för ifall jag stänger av det första av trötthet, så...) kändes det så himla obeskrivligt bra. Nu väntar en vecka av att sova länge varje morgon och... Sen vet jag inte. Vi får se vad jag orkar göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar