6 oktober 2012



Saker jag inte förstår: hur vissa människor kan ha så snygga ögonbryn, hur en del personer ser söta ut när de skrattar, hur man aldrig kan försova sig, hur man kan döma någon på grund av dennes ursprung eller utseende. För mina ögonbryn har dåliga och bra hårdagar, jag ser ut som en apa när jag skrattar, jag försover mig varje dag bokstavligt talat och jag är emot diskriminering och rasism.



Saker som är dåliga: att kranen i köket är trasig så att diskon ser ut att passa i ett stall pga den fina slangen som ersätter just nu, att det är söndag imorgon, att min kräm gett mig jättetorr hud (mysigt), att jag varit förkyld i en månad. Är det ens möjligt?



Saker som är bra: att pappa gjort efterätt, att jag efter gårkvällens brist på fredagsmys fick honom att köpa chips idag, att det är lördag, att jag var i stallet idag och att jag får sova i morgon bitti.

Och lite arkivbilder fick det bli. Nu ska jag föna håret och äta efterrätten och chipsen framför en skräckfilm (själv, visst är jag modig?). Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar