27 oktober 2012

 Idag lyste solen när jag vaknade och himlen var blå. Så himla skönt att få vakna till dagsljus för en gångs skull.





Pappa väckte mig typ en timme innan jag egentligen behövde vakna för att hinna till stallet. Jag kunde inte somna om och låg och läste istället. Vet inte om jag borde läst boken innan serien, men jag fattar mycket mer nu när alla smådetaljer kommer fram. För övrigt är det så himla skönt att ha lov men jag vet inte vad jag ska ta mig till, vad ska jag hitta på liksom? Någon halloweenfest blir det inte för att vi inte hade någonstans att ha den så jag ska försöka dra ihop någonting annat. Något roligt måste man få göra! Är också extremt sugen på att fika med någon, så jag ska faktiskt försöka göra det nu i veckan. Måste få den där chailatten jag suktat efter i två veckor. Shoppa vill jag också göra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar