13 oktober 2012

Idag är det andra helgen i oktober. För de som inte bor i Strängnäs innebär det marknadshelg. Uppenbarligen. För det har jag ju skrivit. Hade sällskap av Matilda, Matti och Eddie!

Sötisarna. De är nästan sådär så att man blir helt "varför är jag fortfarande singel, vill också". Att de varit tillsammans i över två år nu säger en hel del. 

Inte lika charmiga. Orkade inte vara seriös på någon bild faktiskt. Där står jag och ser efterbliven ut och så står Matti där och ser i princip stencool ut. Med andra ord ser jag ännu mer efterbliven ut, men det är kul. Antar jag. 

Matilda och Matti åkte helikopter medan jag och Eddie satt och frös ihjäl på en bänk och väntade. Seriöst, det är så kallt!!! Hade Converse och fötterna var is. Gissa om det var skönt att komma hem till mormor och morfar och äta varm soppa?























Köper alltid remmar och nougat på marknaden. Så jag köpte remmar och nougat idag. Såklart. Åt inget fredagsmys igår för att jag mådde ganska dåligt. Kändes som Coldplay-situationen igen, mådde jättedåligt dagen innan något roligt. Tack och lov hjälpte sömnen denna gång till skillnad från den gången så jag mådde bra igen på morgonen. Ska med andra ord äta äta äta ikväll! Och beundra Andrew Garfield i en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar