19 oktober 2012


Höstläsning. Har ett flertal saker att få ut mig idag. 

För det första har jag helt allvarligt lekt min egen McDreamy (fast han är ju inte allmänläkare förstås) och gett mig själv diagnosen att jag är stressad. Sjukt många saker man kan uppleva när man är stressad har jag upplevt på senaste tiden så i helgen ska jag bara försöka ta det lugnt. Vill vara mig själv igen liksom. För det andra, är det verkligen 18 år på Two Door Cinema Club? Vill kunna gå utan att behöva släpa med mig någon förälder. Får se om jag ens har råd. För det tredje, kan Molto släppa värdig info så att man vet om man ens kan boka biljetter till deras festival Verdi innan de tar slut? För det fjärde, varför har jag Gangnam Style på min lista? Att gå från Radical Face till PSY var lite förvånande. För det femte, DET ÄR FREDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar