16 oktober 2012

Höstfärger. Och former.

Igår mitt i all nervositet glömde jag ladda över bilderna jag tagit för att jag skulle ha något att göra på fotolektionen idag, så jag hade typ inget att göra. Tog några bilder i studion till vårt surrealistiska fotomontage bara, är så glömsk. Försov mig imorse också, orkade verkligen inte gå upp för det blev sent igår.

Det gick för er som undrar ganska bra förresten! I början kände jag mig så jävla kass rent ut sagt för att jag inte hade någon avståndsbedömning alls och det kändes hemskt. Men sen gick det faktiskt ganska bra när jag mindes hur man faktiskt ska göra rätt. Är också lite stolt för att jag innan passet var ganska rädd men i slutet utan rädslor kastade mig (tillsammans med hästen) över en oxer som säkert var 70-80 centimeter. Inte så högt för vissa men jag tvekade inte ens (något jag alltid gjorde förut). Något som däremot chockade mig och gjorde ganska ont var att det första jag såg när jag klev in i ridhuset var att Hutten var där och skulle vara med på träningen. Min gamla medryttarhäst, för er som inte hänger med. Behövde bara se bakre delen av honom för att se att det var han (sorgligt nog för min del). Skrev till ägaren efteråt då jag inte hann heja, och fick höra att han har det bra i alla fall. Det var skönt att höra.

Nej, jag ska inte bli någon hästblogg. Ni kan vara lugna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar