31 oktober 2012










Happy halloween! Till alla som firar eller kommer att göra närmsta dagarna. Idag har jag i alla fall spenderat min dag med att städa, det tog ett bra tag. Dels för att det var saker ÖVERALLT och dels för att jag fastnade hela tiden. Tog till slut ned lite saker och satte upp annat. Jag har ett jättestort problem! Jag har ingenting att göra fram tills på lördag då det blir stallet och myskväll med mina bästa, och jag klättrar redan på väggarna. Den sista utvägen är att plugga men jag vill ju inteee. Alla jag vet är upptagna och här ute kan man ju inte göra så mycket. Samtidigt är jag avis på alla som får klä ut sig, jag hade ju en sån bra idé (och jag hade mer än gärna sett Emil utklädd till Edward Cullen som vi kom överens om att han skulle vara) men vi hade som sagt inget ställe att ha den planerade festen på, och ingen annan fest att gå på (har alla dött eller?). Ska mentalt fila vidare på min utklädnad och ha en perfekt idé nästa gång det är maskerad! Woho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar