30 oktober 2012


Hade ingen bra ansiktsdag idag så jag fick bli lite anonym hehe. Denna underbara halsduk som man kan gömma sig i fick jag med hem igår. Jag och Matilda gick runt både i stan och ute i Tuna Park och så drack vi chailatte. PS. Man ska inte dricka en stor chailatte och sen springa till bussen i uppförsbacke. Om man inte gillar att må dåligt alltså.

Det är tisdag och jag tänkte ägna dagen åt att börja småpilla med projektrapporten som ska in den artonde. Lång tid kvar med andra ord men jag har inte tid nästa och nästnästa vecka för då ska jag viga mitt liv åt att plugga tyska och matte (VIKTIGT). Men så slog jag upp dokumentet och det var 9 sidor med bara instruktioner. Stängde ned och såg på Gossip Girl istället. Moget gjort av mig. Men jag orkar inte?! Funderar istället på varför Molto vägrar släppa line up-info för sin vinterfestival (onöjd framtida kund) och varför The Script inte kan komma och spela i närheten. Nu tjatar hon igen, tänker ni. MEN. Enda landet där det finns lediga biljetter är i Belgien. Det är dyrt att åka till Belgien. Mitt hjärta gör ju ont av att inte få se dem!!! Nu tänker jag göra pastasallad och byta om från pyjamas. Är det lov så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar