24 oktober 2012


Ett motiv jag fotograferat förut, denna gång mer höstigt. Älskar höstens färger även fast jag ogillar själva hösten, om jag ska vara ärlig.

Alla är vi bra på olika saker. En sak jag just nu skulle påstå att jag tyvärr är för bra på är att försova mig. Imorse försov jag mig till halv sju, och vi ska åka hemifrån kvart i sju. Det gjorde vi (som så många andra dagar) inte. På svenskan skulle vi se på skräckfilm så då kunde jag sitta i lugn och ro (nästan) och äta min frukost. Drömde också en mardröm inatt om vårt UF-event, bläää. Är ganska orolig över det redan även fast själva eventet är i mars, haha! På fredag ska vi iväg på möte igen och förhoppningsvis boka lokalen, hade varit så himla skönt att få det ur vägen så att vi kan börja planera, fiska sponsorer och sånt där som är roligare än massa pappersarbete och bearbetning av detaljer. I fredags var vi oense över så mycket så det är ett under att vi ens tog beslut. Drabbades förresten av oförberett tyskaprov idag så det ska bli skönt att få slappa i soffan framför Greys ikväll. Speciellt eftersom jag har en enorm träningsvärk från igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar