1 oktober 2012


En annorlunda 'dagens look' med höstlöv runt fötterna. Fick typ tre frågor (eller snarare utrop) som löd "men är det inte kallt med shorts?" Nej, det var faktiskt inte det. När jag fotade ute idag gick jag runt i detta ovan och linnet. Jag frös inte. Bara för att regnet ligger i luften och löven vissnar på marken behöver man inte klä på sig fem lager även fast det är mysigt och fint också.























Hunden var glad också. Lite för glad. När jag kom in genom dörren gjorde han ett ninjahopp på mig precis som han gjort varje dag ett tag nu. Gulligt men jag blir lite mindre road av klorna på mina lår och nya skor (som inte gjort någon skada än så jaja). Nu tänker jag ladda mentalt inför morgondagen, har min värsta lektion på morgonen och den sabbar i princip hela dagen. Ska åtminstone göra mig fin i min nya tröja. Nu vet ni. Hejdå.

2 kommentarer:

  1. Vilken sööööööööt *_*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hihi han behöver en klippning men annars är han världens sötaste.

      Radera