15 oktober 2012

Bloggar i ett stadie av många känslor, hade tänkt ta det lugnt framför TV:n ikväll men nu ska jag plötsligt iväg på hopplektion. Har inte hoppat sen i juni 2011 och inte på Andrew med andra ord, så jag är väldigt nervös. Det kan säkert bli både kul och hemskt så jag får väl försöka ta några djupa andetag (mitt hjärta bultar typ redan). Detta är ingen hästblogg men jag måste bara berätta varför mina känslor hoppar upp och ned. För tre år sen (ganska exakt, minus typ en vecka, jag dör) flög jag av i ett hinder och fick två sprickor i handleden. Fick då ha gips i en månad och inte sporta på typ två månader. Juni 2010 flög jag av igen och stukade andra handleden samt svimmade av och strax därefter ramlade jag av igen och blev sparkad på knät. Har kort sagt ganska traumatiska upplevelser av hoppning även fast alla gånger emellan gått bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar