12 oktober 2012



Åt pizza med syskonen idag någon timme efter att jag kommit hem från skolan. Brukar inte dricka lightcola men nu gjorde jag det bara för att jag alltid velat dricka ur en sådan här roligare burk. Fånigt men sant. Lillkameran fick följa med, därför är bilderna så kassa förresten.









Sen gick vi ned och kollade på tivolit (är ju marknad nu i helgen). När jag var mindre spenderade jag alla mina pengar på tivolit, nu åker jag aldrig något. Önskar att jag kunde det, men jag mår illa av allt som snurrar och sådär, sparar i alla fall pengar! Haha. Så imorgon (ganska tidigt tyvärr) ska jag in till stan och träffa Matilda och... Ja, jag vet faktiskt inte. Senare kommer Eddie från Eskilstuna i alla fall också. Hoppas på bra väder och inte allt för kallt. Nu tänker jag nog lägga mig i sängen, känner mig lite låg. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar