9 oktober 2012


Arkivbild, Matildas bild till och med och det är så himla sant faktiskt. Choklad är så gott och finns inte det i himlen så tänker jag inte dö. Alls. Idag åker pappa till Sundsvall vilket innebär hundra års resväg till skola för mig och det suger ganska hårt. Måste cykla hemifrån halv sju och jag kommer inte till Eskilstuna först typ åtta. Två dagar måste jag plågas. Och ikväll ska jag/mamma/vi baka äppelpaj och äta det till Svenska Hollywoodfruar. (HEJ alla människor där ute som får ta del av första gången jag skriver i en blogg, ät gröt för de har jag hört är bra/ Josefin :) Nu kan du fortsätta skriva ditt inlägg Emilia). 

...vart var jag innan jag blev utsatt för kidnappning av min blogg? Jo. Äppelpaj och Hollywoodfruar. När jag är hemma om 1 timme och 40 minuter ungefär tänker jag äta något och se på Torka aldrig tårar utan handskar som jag inte orkade titta på igår. Trodde mamma läste boken så jag har inte gjort det, men hon hade inte ens börjat så jag ska se på serien istället. Hjärtgripande ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar