18 september 2012
























Version 2 av en av bilderna från fotoprojektet. Har bestämt att ha med den i arbetet för att den blev så fin och stämmer in på vad jag vill framföra!

Sitter och har foto i skrivande stund men jag mest lyssnar på The Script & Thomas Stenström, kommer inte på någon slogan för mina bilder. Och min fot kliar. Och jag är hungrig, men vill inte till Dekår för det regnar ute och jag har inget paraply och ingen luva. Ilandsproblem. När jag kommer hem ska jag fortsätta plugga (satan vad kul). Hoppas ni förstod min ironi. Räknade typ två sidor matte INNAN skolan började så jag känner mig ganska trött på ekvationer och kvadreringsregler men jag har som sagt 40 uppgifter tills på fredag. Nu borde jag kanske få något gjort. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar