20 september 2012



Skrattat. Idag har jag skrattat ganska mycket. I alla fall när vi slutat, då vi satt kvar i klassrummet med några, hittade på lite saker och gick därifrån med tårar i ögonen av skratt. Imorgon är det fredag förresten! Folk ville att jag skulle göra lite allt möjligt den här helgen. Matilda ville att jag skulle följa med henne och några på party imorgon, men de skulle sen gå till någon inspark på UB som Thomas (skolan alltså) har på kvällen och jag har inte råd med inträdet så jag ska vara hemma istället, torrboll som jag är, haha. Men jag har faktiskt inte råd, ska köpa skor imorgon för mina sista pengar eventuellt! Sen ville Andrea att jag skulle till Västerås över helgen men jag har stallet och så har jag fortfarande enormt mycket plugg. Upptagen helg fast jag inte ska umgås med några. Men nu ska jag tänka på skorna. Skor skor skor jag vill ha skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar