14 september 2012























Old but gold från fotograferingen med Matilda i typ maj

Idag är det fredag. Har haft en ganska jobbig fredag som bestått av att vakna tidigt som vanligt, hårdplugga matte, brainstorma på entreprenörskapen och plugga historia på rasterna och innan skolan börjat, för att sedan plugga mer historia på historian och sen göra prov. Provet gick bra, så himla skönt att ha det överstökat! Hände en rolig sak när vi satt i skolan när vi slutat. En etta skrek så att jag tänkte "nu kommer vi alla dö" innan jag insåg att det inte var en mördare i trapphuset. Vet inte hur hon lyckats men hon hade tappat sin iPhone i trappan, och det är en trappa som går runt så den föll väl ända ned. Så den lär vi inte se igen, med andra ord. Kunde inte låta bli att skratta lite åt det komiska i det hela men hade det varit min mobil hade jag kastat mig efter eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar