6 september 2012



Nu när jag har er uppmärksamhet med min gamla (!) dåligt photoshopade bild, sneda tröja och fina ansikte tänkte jag berätta att jag, eftersom jag fått nya läsare sen jag bytte till Blogspot, tänker ha en så kallad frågestund. Men vi skippar det ordet och säger helt enkelt att ni får ställa frågor. Om allt mellan himmel och jord. Musik, skolan, fobier, drömmar, tankar. Allt! Skriver ni inga frågor får det väl vara så men det hoppas jag att ni gör för jag älskar frågor och sådana där listor. Publicerar antagligen inte kommentarerna innan, men kör.

Fråga på!

1 kommentar:

  1. HALLÅ JAG HADE SKRIVIT TYP 237812398 FRÅGOR, men de verkar vara borta ;_;

    1. VAD TYCKER DU OM MOÁ?!
    2. TYCKER DU ATT BILL AND DA CREW BORDE TAKE THEIR ASSES TO DA SWEDEN?
    3. VAD TYCKER DU OM BTK APPEN FAST DU INTE HAR APPEN?!
    4. JAG TYCKER ATT DEN ÄR RÄTT TRÅKIG, fast det var ingen fråga..............
    5. OK SRSLY NAU, om du fick ta med dig 2 saker på en öde ö WHAT WOULD DAT BE??!
    6. DO YOU SEE WHAT IM DOIN HERE? KÖR LITE BILL/TOM STYLE MED ALLA !!??? .......
    7. HUR LYCKAS DU TA SÅ FINA FOTON? MED ELLER EJ SYSTEMISEN
    8. NÄR KOMMER DEN HÄR DAGEN DÅ JJAG KAN FÖLJA DIG PÅ INSTAGRAM , KOMMA?
    9. GILLAR DU ATT UTTRYCKA DIG MED CAPS?
    10. Förlåt för spammet MEN ANYWAY, keep calm and suck billaconda. peace and love

    SvaraRadera