30 september 2012

Nu är jag (sen lite mindre än två timmar) hemma från Västerås! Jag har typ bara ätit, gått, sovit och hängt framför tvn känns det som. Här var fredagens fabulösa middag. Förutom pasta är det här typ min favoritmat. Lax med potatis och hemlagad citronsås. Ät det innan ni dör, jag lovar att ni kommer älska det. 

Hittade cirka 7 plagg på rean, detta var vad som följde med hem. En lite oversize stickad lila tröja. Brukar inte ha lila men jag gillar ändå färg och den här var sjukt mysig så jag kunde inte låta bli. 5 av de andra grejerna fanns inte i rätt storlek och plagg nummer 6 var för genomskinligt, men väldigt fint. Vi gick också runt i Erikslund med varsin chailatte och fönstershoppade innan vi gick igenom varje butik... Och IKEA. 























Det här är en lite bättre bild på mina nya skor som jag köpte förra veckan, passade på i Andreas extremt ljusa lägenhet. Hos mig är det bara mörkt och fult. P.S. Någon som vet vart man kan köpa en fin 'löskrage'? Letade i hela Västerås men hittade inget. Vill ha en vit med nitar på. Petig som vanligt, men det vill jag ha.

2 kommentarer: