13 september 2012

























Hej alla glada! Sitter här och äter Toblerone och förbereder mig för att råplugga om sisådär fem minuter. Inget av det jag läst på har fastnat, blir totalt galen. Hur som helst var jag med klassen i Stockholm idag. Vi var på Tekniska Museet och några gjorde TV, andra gjorde radio och jag och några till gjorde (nästan klart) en tidning. Jag fick vara grafisk ansvarig och det var riktigt roligt. Så nu vet jag ungefär hur det fungerar att jobba på en redaktion också. Isabell skrev lite om Coldplay och eftersom jag valde bilder till reportagen slängde jag in två av mina egna, hehe. 

Förresten hände världens grymmaste grej igår! Var helt depp och så utbrister mamma på nedervåningen att hennes xyloband lyser. Då blev jag glad igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar