21 september 2012























Har sagt sen terminen startade: jag ska inte ha ett UF, jag har inte tid med det. Men idag registrerade vi (jag och fyra andra) ett UF ihop ändå. Hade inte planerat det men vi ska skapa en tjänst på entreprenörskapen så vi behöver ett företag! Dessvärre kommer intäkterna gå till klasskassan men vi strukturerar det klassen sen ska genomföra. Helt ärligt känns det mer än bra att få vara lite av en chef, hehe. Mer om det någon annan gång. Har haft en jättebra dag, och så fick jag pappa att köpa dipp till chipsen. Vi ska äta god mat och tro det eller ej.... Men The Script retweetade mig för andra gången nyss!!! Dör av lycka, kan inte tänka osv. Världens bästa.

2 kommentarer:

  1. Vänta..? Ska ni också göra UF?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp. Alla på skolan får göra UF i ettan, tvåan eller trean! Däremot är det nog EkEn som satsar hårdast, vi ska t.ex. inte tävla med vårt UF haha.

      Radera