11 september 2012























Bild från "modefotograferingen". Vet vissa som köttar på (brutalt det där låter) med outfits planerade in i det minsta men nej, jag rotade fram de mest udda färgade sakerna (i stickat) jag kunde hitta och slängde på Matilda och fokuserade på att använda mig av ljuset på olika sätt med ett centrerat motiv. Med det lyckades jag i alla fall bra och nu ska jag redigera klart, sätta ihop till en presentation och på något vis komma på ett ord eller slogan att ha på mina bilder då det rör sig om reklamfoto. Svårt. 

I alla fall........... Är trött. Konstigt. Nej. Hann åtminstone äta frukost imorse så lite framsteg har jag gjort! Vaknade dock 05.10 med typ 15 minuter tills mitt alarm och somnade om, vilket var osmart. För sen var jag verkligen som en zombie. Lär mig aldrig av det där. Nu måste jag plugga historia och sen tänker jag inte göra något. Gillar inte att jag är sjuk/förkyld men det är väl lika bra så jag med gott samvete kan skippa gymmet och få mer tid till att få plugget gjort. Däremot tråkigare, men snart är det helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar