27 september 2012

Bild från mitt fotoprojekt. Även fast jag inte blev nöjd med hur jag fick lösa den här bilden så älskar jag ljuset (och min modell är supersnygg, hallå det är ju Matilda

Har haft en riktigt kass dag. Igen. Hela den här veckan har i princip varit superkass. Och imorgon bitti har jag matteprov vilket jag är extremt nervös över. Har pluggat som en idiot men jag känner mig ändå osäker. Däremot är det skönt att jag åker till Västerås imorgon och stannar över helgen, behöver verkligen komma bort från allt som heter den normala vardagen. Fick också prata ut med Isabell på bussen hem vilket verkligen behövdes. Nu ska jag vänta på maten, råplugga matte och sen packa klart. Det får gå som det går med allt. 

Måste också inflika att jag i förrgår började behandla bland annat ansiktet igen (för de som inte minns fick jag tidigare i år medicin utskriven), då jag haft en paus över sommaren. Fick lite sämre hy igen under pausen men nu när jag smörjt med krämen bara två gånger så är det redan lite bättre, woo! Däremot har jag ju aldrig haft RIKTIGT dålig hy som vissa har, utan bara helt enkelt dålig. Är dock nu rädd för att få lika ont i ansiktet som förra gången. Såg ut som om jag legat i stekande sol i typ 5 timmar och så fick jag gå runt 1-2 veckor. Föreställ er liksom. Fin hy igen, here I come (om 4-12 veckor)!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar