28 augusti 2012

























Såhär såg jag ut idag och det här åt jag när jag kom hem. Förstnämnda, snyggt men enkelt och det sistnämnda, gott och också enkelt. Vet däremot inte vad som hände med håret på första bilden, men jag har väl så kort som det ser ut på ena sidan... WHAT. Aja. Kom hem vid halv två idag för att de inte lyckats fixa det individuella valet för min och elva andras del så nu står jag i valet och kvalet mellan vad jag ska välja istället. Om jag ens väljer något, för samhälle 2b ska jag få garanterad plats på nästa läsår med de nuvarande ettorna. Geografin fick de inte heller ihop (mitt andrahandsval, vad ÄR detta) så då står det mellan foto och film. Vill inte ha film och foto läste jag förra året, var ingen hit även fast jag fick fint betyg. Får väl kanske slappa istället. Får se.

2 dagar kvar till Coldplay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar