27 augusti 2012
























Idag tvingade min syster mig att "storhandla" i Kentbutiken som under tre månader funnits tillfälligt i Cityhuset, med andra ord typ 5 meter från min skolas ena entré. De råkade ha 90 procents rea eftersom den stängs på fredag (tror jag). Kvittot och påsen är däremot från när jag handlade hennes present, men det har jag ju inte kunnat posta först nu liksom, hehe. Slutade tidigt och det var härligt. Gick till matsalen med Eddie, Henric, Victoria och Josefin fast vi inte hade mattid (typ aja baja på min skola) men vi ville ju äta, inte äta typ 13.00. Slutar nog tidigt imorgon också, vet inte om jag har något individuellt val detta år, eller om jag ska läsa det nästa år eller ha utökad studieplan. De har virrat till allt för de som ska ha samhällskunskap 2b. Kommer alltså hem halv två eller kvart i fem. Let's see!

3 dagar kvar till Coldplay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar