25 augusti 2012

Idag firade släkten min syster som fyller 20 på tisdag.

Önskar också att jag var 20. 

Min halvbror, min brorson och min pappa! Tre generationer med andra ord. 

Lilla söta Viktor! 
























Allt avslutades med tårta.

Det är väl min lördag hittills. Mina vänner ville ha spelkväll men på grund av gästerna och stallet imorgon gick inte det ihop så vi ska nog köra nästa helg istället, kul! Min syster fick förresten en ansiktsmask, ett Kentarmband och en Kenttröja av mig. Kentstämplad forever. Ska alldeles strax för tionde gången försöka få min systers gamla telefon att fungera. Jag försökte typ hela juli, men telefonen måste ju vara efter eller något för den fattar inte att mitt sim-kort sitter där och är helt. Ska antagligen nästa vecka byta prisplan vilket jag funderat på ett tag även fast det är dubbelt så dyrt, och där ingår fri surf, så varför inte lämna tegelstenen (älskar den ändå) för något lite snabbare? Om den funkar vill säga, jag blir liksom den tredje som använder telefonen i sådant fall... Fingers crossed.

5 dagar kvar till Coldplay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar