24 augusti 2012























En ovisad bild från Göteborg

Kom hem från skolan för snart en timme sen. Så seg fredag!!! Först matte, sen entreprenör som för övrigt var jättekul. Har en helt ny lärare och han verkar extremt rolig, brutalt ärlig och en sån som driver en framåt. Nästan synd att vi läste halva kursen förra året och detta år bara har cirka 1 timme i veckan. Lunchen var intressant. Dagens (enda) rätt var kassler med tomatsås (och tillbehör). Vem visste att det kunde vara gott liksom? Har börjat äta "galen" mat numera. Förut gillade jag inte tonfisk eller blomkål, men nu älskar jag tonfisk och jag gillar kokt blomkål. Vuxenpoäng, typ. Nja. Sista tre timmarna var det historia. Vi fick sluta 25 minuter tidigare dock, wohooo! Jag som aldrig tidigare somnat på en lektion fick kämpa emot sömnen. Tråkigt. Nu är det helg. Vankas mat, sömn, släkt och stall.

6 dagar kvar till Coldplay

1 kommentar:

  1. oh my, mindre än en vecka kvar, det har jag inte tänkt på!

    SvaraRadera